deniseverstraeten.reismee.nl

Laatste week

Hee iedereen!

Ik ben weer terug in het vertrouwde fijne Struwig, de laaste week alweer. Helaas, want het is zo heerlijk hier. Kaapstad was intressant, maar totaal anders. Een beetje Engeland en Spanje in 1 met vreselijke files. Bheh. Maar het was de moeite waard om daar naar toe te gaan. Het is totaal niet te vergelijken met hier, maar het strand daar was prachtig en mooie oude gebouwen met soms mooie maar meestal erg harde en pijnlijke herrineringen.

Mijn enkel was na een aantal dagen al verbeterd, gelukkig, want gisteren hadden we een bushwalk. Dat betekend, lopen in de wildernis. Enorm spannend, we zagen een aantal tracks van luipaarden enneushoorns. Ook een aantal krokodillen en antilopen gespot.

Ook zijn we hard bezig met het maken van een dam, vanwege de grote vloed van vorig jaar tijdens het regenseizoen waren alle wegen en huizen weggespoeld.

Het voeld zo goed om de natuur een klein beetje te helpen. Gisteren ook nog wat neushoorns en hayaena's gespot.

Nu wat inkopen doen voor mijn verjaardag, dat is maandag alweer. Dus vrijdag en maandag een party met wat goede cocktails. En dan, dinsdag alweer terug naar huis.

Natuurlijk wel heel blij om jullie weer te zien!

Tot over een weekje iedereen,

Veel liefs uit Hoedspruit