deniseverstraeten.reismee.nl

De 1e week

Hi Guys!

Hier gaat het super goed, ik voel me helemaal thuis. Al vanaf het begin was het spannend, bijna voor dat we aankwamen in hoedspruit kwamen we terecht in een groep olifanten. Dat was zo spannend, het was al donker en olifanten kunnen niet zien in het donker dus moesten we heel stil zijn, ze zouden ons kunnen aanvallen. De plek waar ik verblijf is geweldig, een mooi huis met warm water en een normale wc (gelukkig hihi). Het uitzicht is bijna magisch, de sterren trouwens ook. De mensen zijn super aardig en mijn engels verbeterd stap bij stap. Nu komen er 4 andere jongeren uit Duitsland en Oosterijk dus dat wordt spannend!

Ik heb al enorm veel dieren gezien zoals de olifant, neushoorn (heel bijzonder), de leeuw, antilopen, krokodillen, gieren en nijlpaarden..

Ook ben ik van plan om de 3e week een weekend naar Kaapstad te gaan, het is prima te doen met het vliegtuig en niet echt duur. Dat wordt walvissen checken! Yeah. Dus om het verhaal niet te lang te maken, ik heb maar een halfuurtje internet. Dus ik ga nu zoeken voor een vliegticket en volgende week komt er weer een nieuw verhaal.

Vergeet niet mijn foto's te checken.

Heel veel liefs uit Struwig.

Reacties

Reacties

Ko

Spannend zeg en geweldig dat je zo geniet.
Veel plezier en tot horens.

Mam

Ben zo blij weer iets van je te horen. Het zal een enorme ervaring voor je zijn en je dingen laten zien die je nooit meer zal vergeten. Genieten, genieten!!
Vorige week (bij Een Vandaag) een reportage gezien v.h. P. Krugerpark w.b.d. neushoorns, was vrij heftig, ik maar kijken of ik jou niet zag, want er was een Nederlandse dierenarts bij. Ik heb het filmpje doorgestuurd naar je e-mailadres.

Liefs, ik hou heel veel je.

Mam

cherida

Wauw het klinkt echt geweldig! Geniet van je leuke tijd daar! Je verdient het!
Dikke kus!

Claar

Wauw! Zo gaaf om jou verhalen te lezen! Daar wordt je spontaan jaloers op! Geniet er van meis. Als je terug bent gaan we snel meeten zodat je alle verhalen kan vertellen :) Maak mooie fotos van de dieren die je nu in hun eigen leef gebied kan zien! :) xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active