deniseverstraeten.reismee.nl

vieze regendruppels

Ik weet nog niet zeker of dit een goed verhaal gaat worden. Ik met mijn leuke ingevingen bedacht om 4 dagen kaspstad te boeken, gewoon omdat het kan. Om 1 uur had ik mijn vliegtuig vanuit hoedspruit, met een heerlijk weertje van 30 graden. Toen, na 2 uurtjes vliegen in kaapstad met vieze dikke regendruppels en enorm koud. Dus nu in mijn hostel (erg mooi hierbtw) probeer ik mezelf een beetje op te vrolijken met een uurtje gratis wifi. Dus dames. en heren, geniet van het strandweer en breng het zonnetje naar kaapstad. Trouwens het plan voor deze 4 dagen is; robbeneiland, tafelberg en waterfront. Meer verhalen morgen xx

Reacties

Reacties

mam

Ik was blij je weer te horen. Jammer dat het weer zo slecht is in Kaapstad. Hier is het momenteel 26 gr. zal wel weer niet voor lang zijn maar het is nu genieten.
Ben al weer benieuwd naar je volgende verhaal. Trouwens waar blijven de foto's?
Tot morgen,

Kus

tante

he vrouwke,

Een hele fijne tijd in Kaapstad. Door alle indrukken daar ben je de regen vast snel vergeten.
We denken aan je.

knuf

rietje

Hee meis,
Bedankt voor je kaartje echt super leuk.

Vind het fijn te horen dat het allemaal goed gaat en dat je het zo naar je zin hebt! We wachten je fotos met smart af!

Geniet van alles daar, ook de regendruppels! Je maakt het allemaal maar 1 keer mee waarschijnlijk!

Hele dikke kus,
Cherietje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active