deniseverstraeten.reismee.nl

Het mooie Kaapstad

Hoi iedereen!

Zoals beloofd een nieuw verhaal. Vandaag om 7 uur opgestaan om te ontbijten en zoals snel mogelijk een ticket te regelen naar Robbeneiland. Helaas, helaas waren er geen tickets meer tot uhm december? Dus een beetje rond gekeken in Waterfront, wat trouwens prachtig is en daarna de dikke toerist uitgehangen in een citytour bus. (ja zo eentje als in Engeland) Na een kwartiertje rond gereden te hebben uitgestapt in het centrale punt, waar het african hystorie museum staat. Daar een kijkje genomen, enorm groot daar en zeer intressant. Daarna een uur moeten wachten op mijn rode bussie omdat er een of ander groot protest was, heb ik weer. En uiteindelijk beland in Kaap baai, een van de mooiste stranden die ik ooit heb gezien. Prachtig weer en totaal anders dan het chaosachtige centrum. En nu, na een vette macdonalds hap aangekomen in mijn hostel.

Ik probeer telkens foto's op mijn blog te creeeren maar aargh wat moeilijk en langzaam, sorry guys! Morgen een wandelingetje maken op de tafelberg en daarna, hmm geen idee? Toch maar met die grote witte boze haaien zwemmen? We zullen zien,

Veel liefs en ohja bedankt voor het zonnetje mensen! Dankie (zuid-afrikaans)

BIG KISS

Reacties

Reacties

mam

Jammer van Robbeneiland zeg maar er is daar genoeg te zien. Dus een fijne dag maar weer meissie (ook zuid-Afrikaans)??

mam

Ek kyk al weer uit na jou nuwe avontuur verhaal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active