deniseverstraeten.reismee.nl

Liefde

Oke ik ben aangekomen en ga NOOIT meer weg! Wat een prachtige natuur, lieve mensen en enorm lekker weer.

Mijn reis duurde lang, wat redelijk logisch is. Het begon in Brussel, daar lukte het me nog enigzins om de Gate te zoeken maar uiteindelijk aangekomen aangekomen op Heatrow kwam er wel wat stress bijkijken. Zoals Ko als zei, de metro gepakt en toen kwam ik ruim aan voor mijn vlucht. Spannend was het wel, de reis vanaf Londen viel reuze mee. Ik had een leuke vrouw leren kennen die in Zambia woont, gelukkig heeft ze mij de route gewezen vanaf Johannesburg. Toen in een crappy vliegtuigje aangekomen op Hoedspruit werd ik leuk ontvangen door een hele groep jongeren. Ook 1 Nederlander, jaja uit Hoofddorp en een aantal franse jongens en meiden.

Dus om mijn verhaal even goed af te maken, ik zit nu in een internet cafe, ergens in de middle of nowhere. Maar dat maakt allemaal niet uit, WANT ik ben goed aangekomen en er komen nog meer verhalen. Waarschijnlijk volgende week pas, want zo'n cafetje is ongeveer 2 uur reiden. Beetje jammer toch,

Maar lieverds, tot snel.

En vermaak je maar in het koude stressige Nederland, hihi.

Love, from Hoedspruit

Reacties

Reacties

Anamaria

Wat fijn om te horen!
Ik ben NU AL helemaal fan van je berichtjes, ik ga je echt volgen:)

Geniet er van,
Dikke kus

mam

Hé lieve Suudafrikaner van me, je bent een kanjer. Ik ben reuze benieuwd naar je spannende verhalen. Een hele fijne tijd daar en tot later. Mis je XX

miertjuh

hey
wat een leuk kort maar krachtig verhaal.
het is hier inderdaad koud en soms benauwd, maar de stress is bij mij gelukkig weg.
super leuk om je verhaaltjes te lezen en je foto's te bekijken.
kijk al uit naar de volgende verhalen en foto's.
heel veel plezier daar en ik zie je avonturen wel weer verschijnen.
X

Marlie

Klinkt goed!! ik ben al jaloers. Als ik dit zo lees krijg ik ook allemaal reis kriebels :D heel veel plezier en geniet ervan :) xxx

tante

He lieverd,
Fijn dat je er bent, ik zie er naar uit wat je allemaal
gaat meemaken.
Dikke knuf

Cherida

Blij dat de reis goed gegaan is, zo te horen komt het helemaal goed! Heel veel plezier, geniet er van! Dikke kus

Martine

Geniet ervan meid! x

nathalja

Gaaf om je berichtjes te hebben mogen lezen! En volgens mij heb je een geweldige trip achter de rug. Heb je ook nog een beetje lol gemaakt met de toeristen? Fijne terugreis:)

-xxx- Nathalja

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active